Tuesday, February 21, 2006

Далеко је Сунце

Ових дана сам у непрекидном ишчекивању да ми стигне АДСЛ. Сурфовати по Интернету са спорим модемом је врло незгодна ствар, то се поготово види ако желите да нешто скинете са нета (даунлодујете) јер то вам је, што би рекао Бране, као да товар песка преносите кашиком. Изабрао сам провајдера и потписао уговор 3. фебруара, тада су ми рекли да се чека 2-4 недеље да у централи пусте тај АДСЛ сигнал. Још увек чекам. И мени и мом телефонском двојнику тада би свануло :)

На Википедији смо пре два дана добили и 2600. корисника, то вам је 2 пута по 1300 каплара, дакле уопште није мала цифра. У недељу је Танјуг пустио чланак о Википедији као агенцијску вест, а пренели су је многи медији, међу њима и РТС, Сербијанкафе итд. То је опет донело нове кориснике, међу њима и неке докторе наука.

Оно што је такође на Википедији доста актулено је припрема подршке у Медијавики софтверу за ћирилицу и латиницу, екавски и ијекавски. Био би то први софтвер који би подржао све 2x2=4 варијанте писања на српском језику и сви га жељно очекујемо. То би требало да утиче и на резултате претраживача, уколико неко укуца латинични упит (као што већина и ради) да може да пронађе и странице са српске Википедије. Због ћирилице то се до сада ређе дешавало. Осим тога новим софтвером биће удовољено и онима који из неког разлога не могу или не желе да користе искључиво ћирилицу, као што је то сада на Википедији.

2 Comments:

At February 21, 2006 5:39 PM, Blogger Верхогеторник said...

Када је о сунцу реч, код мене се пробија. Предпостављам да ће и код вас ускоро.

Елем, неспомињући године када купих први рачунар (ако смем тако да га назовем) и један руски портабл телевизор, мислио сам да ми је свануло. Да напоменем, тада још нисам ни слутио да ћу ти данас ово писати. Свако добро у исчекивању Истине.

 
At February 23, 2006 5:47 PM, Blogger Срђан Весић said...

Мртва трка - положити диференцијалне и добити АДСЛ. Желим ти у скорој будућности и једно и друго!

 

Post a Comment

<< Home