Tuesday, March 07, 2006

Салата новости, илити Сунце је стигло :)

За ових неколико дана било је неколико новости које завређују пажње и требало би овде да се нађу.

У 00:09 2. марта по нашем (средњоевроском) времену енглеска Википедија добила је свој милионити чланак. Био је то Jordanhill railway station. За врло кратко време он је од клице узнапредовао до једног солидног чланка, где је речено малтене све што се може рећи о овој маленој железничкој станици. Први милион је увек најтежи :) Не мора да значи да ће сада прилив нових чланака бити тако велики, вероватно ће се постојећи више сређивати и допуњавати.

Онда 2. марта ми се појавио пун АДСЛ сигнал, тада сам назвао и активиран ми је налог код провајдера (нећу да их рекламирам, питајте ме мејлом који је :P). Међутим није све ишло тако лако са конекцијом јер ми је јављало неке грешке. Како год било то сам средио и од данас ми све ради као бомбоница :)

Онда у ноћи између 2. и 3. марта је на српској Википедији и осталим пројектима пуштена у рад могућност рада у 2x2 варијанте српског језика, {ћирилица, латиница} x {екавски, ијекавски}. Уствари ова друга могућност екавски-ијекавски још у пракси не ради, а ова прва захтева да се помоћу -{ }- загради текст који не треба да се мења, него увек треба да остане како јесте (на латиници, ћирилици).

Осим тога, 3. марта сам прославио и свој 24. рођендан.

Е сад, унос од пре две седмице се звао "Далеко је Сунце", тако ми је то све тада изгледало. Међутим, изгледа да су оба тада поменута "Сунца" стигла, и сада треба јурити нова. Такав је живот.

1 Comments:

At March 18, 2006 11:26 PM, Blogger Верхогеторник said...

Па, нека је са срећом ;)

 

Post a Comment

<< Home