Thursday, April 13, 2006

Затварам радњу

Када је један раскалашан и говорљив новинар први пут дошао на радио да води емисију старији новинар који га је увео у студио каже му "Пази шта говориш, слуша те 150 хиљада људи". Одједном је нестала сва она његова ерудиција и осетио је велику трему.

Писати на дуже стазе један блог који би се свима свиђао вероватно није немогуће али је бар тешко изводљиво. Имати једну циљну групу, то је већ нешто боље или имати неку одређену тематику па ће се циљна група већ сама ту пронаћи, још боље. Тако је и овај блог до сада функционисао као блог мојих активности везаних мање-више за Википедију уз остале пратеће теме. Међутим до извесних промена је дошло па сам прекинуо на неки период рад на Википедији из сасвим објективних разлога. Последња порука коју сам ставио у коментар своје последње измене гласи "где ја стадох ти продужи". Укратко речено дошао је и тај моменат зрелости када сам схватио да имам јако много других важних активности којима се треба бавити и да покушам да направим једну реорганизацију свога времена. Вероватно би најбоља могућност била када бих могао само делимично да учествујем у раду. Међутим будући да сам Википедијом за ове две године постао у потпуности заражен (опседнут) то је просто немогуће, тј. једини лек је потпуна обустава рада. Нисам желео да се самоблокирам, мислим да је моја воља и решеност довољно чврста и без тога. Такође нисам желео да се на Мети одричем администраторских и бирократских права, али се нећу љутити ни ако ми их вики заједница укине.

Први датум када се може очекивати нека моја измена на Википедији (пре свега српској, она ми је одувек и била главна) јесте датум мога дипломирања. Шта ће тада бити сада само може да се нагађа, али у сваком случају за сада сам на паузи.

Самим тим се природно и овај блог (привремено?) затвара.

Мислим да сада на Википедији постоји велики број стално активних корисника, да она расте и да ће и даље све више да расте (убрзање је природно). Тиме ја свој део посла могу сматрати завршеним јер је сада дошла до тачке када се одлично и без мене развија. Свестан сам чињенице да би моја даља помоћ у раду Википедији била добро дошла, али сам исто тако свестан да "где је теже ту претеже" односно да у животу има и других исто тако важних и важнијих ствари којима се такође треба бавити.

2 Comments:

At April 27, 2006 5:25 PM, Blogger Unknown said...

У свему овоме ми је драго једино једна реч а то је "привремено"

 
At December 19, 2009 1:45 AM, Anonymous Anonymous said...

оно што сам тражио, хвала

 

Post a Comment

<< Home